Tuesday, March 19, 2019

کیا یہ ہر ایک دن ایک آرٹیکل جمع کرنے کے لئے اسے مستحق ہے؟

کیا یہ ہر ایک دن ایک آرٹیکل جمع کرنے کے لئے اسے مستحق ہے؟

آپ نے سنا ہے کہ آپ کے اختیار کو بہتر بنانے اور دوسرے لوگوں کی سائٹس پر نمائش کرنے کا بہترین طریقہ آرٹیکل لکھنے اور جمع کرنا ہے. جب آپ آرٹیکل ڈائرکٹریز میں مضامین جمع کرتے ہیں تو وہ دوسرے آرٹیکل ڈائریکٹریز کے ذریعہ اٹھایا جا سکتا ہے، خبرنامے والے افراد اور یہاں تک کہ مہمان بلاگ پوسٹ کے طور پر شامل کریں. لیکن آپ شاید سوچ رہے ہو، "کیا میں واقعی روزانہ ایک مضمون لکھنا پڑتا ہوں اور کیا یہ ہر روز ایک مضمون جمع کرنے کے قابل ہے؟"

میرا جواب ہے، "جی ہاں،" کیونکہ آرٹیکل سائٹس کی نسل کی قیادت کی جاتی ہے، آپ کو لیفورور مواد کا استعمال کر رہے ہیں اور یہ ایسی معلومات ہے جو آپ اپنی سائٹ پر شاید اپنی سائٹ پر پوسٹ کر رہے ہیں. آپ صرف اپنی اپنی ویب سائٹ پر کسی چیز کو لکھنے کی توقع نہیں کر سکتے ہیں اور بہت سے لوگوں کو آپ کی ویب سائٹ پر بھیڑ پڑھتے ہیں اور پڑھتے ہیں کہ آپ کیا کہنا چاہتے ہیں. لوگ آپ کو کسی طرح سے تلاش کرنے کے قابل ہونے کی ضرورت ہے. اگرچہ یہ ٹھیک ہے کہ تلاش انجن آپ کو لے آئیں، میں اپنی اپنی قسمت بنانا چاہتا ہوں اور اپنے مضامین کو دوسروں کی سائٹس پر پوسٹ کروں. یہ لیڈ نسل کہا جاتا ہے.

اس کے بارے میں سوچو، آپ کی ویب سائٹ کے مقابلے میں گوگل جیسے سائٹس پر بہت سے آرٹیکل ڈائرکٹریز بہت زیادہ ہیں. اس کا مطلب یہ ہے کہ اگر کوئی آپ کے مقام کے مطلوبہ الفاظ تلاش کر رہا ہے اور وہ کچھ معلومات یا کسی مسئلے کا حل ڈھونڈنے کی کوشش کررہے ہیں، تو وہ اس آرٹیکل سائٹ پر سب سے پہلے پھرے جائیں گے اور پھر امید ہے کہ آپ کا آرٹیکل پڑھا اور اپنی ویب سائٹ پر کلک کریں. آپ کونسی پسند کریں گے؟ اگر کوئی ان اعلی ٹریفک سائٹس میں سے ایک میں چلا گیا اور کسی اور کا مضمون پڑھتا ہے یا پڑھتا ہے. میں اس کے بجائے وہ اپنے مضمون پڑھ دونگا.

اس بات کا بھی خیال رکھنا ہے کہ آپ کے بلاگ پر یا آپ کی رکنیت کی سائٹ کے اندر واقعی آپ کی بہترین مواد رکھی جانی چاہیے. مجھے مضامین لکھنے کی ضرورت ہوتی ہے جو معلومات لازمی طور پر کہیں بھی نہیں فٹ کرتی ہے یا صرف اس کی بنیادی معلومات دیتا ہے جو میری ویب سائٹ پر جانے سے قبل کسی نئے آنے والے کو جاننے کی ضرورت ہوگی. اپنے لیفورٹ مواد کا استعمال کریں جو یا تو اچھا نہیں ہے یا دوسرے لوگوں کی سائٹس پر کہیں بھی فٹ نہیں ہے.

آخر میں، ذہن میں رکھو کہ آپ کو ہمیشہ اپنی اپنی سائٹ پر ہمیشہ پوسٹ کرنا ہوگا. اس کا مطلب یہ ہے کہ اگر آپ صرف ایک آرٹیکل لکھنے کا وقت رکھتے ہیں تو آج آپ ایک آرٹیکل سائٹ یا آپ کے بلاگ پر پوسٹ کرنے کے لئے یا نہیں فیصلہ کرتے ہیں، سب سے پہلے یہ آپ کے بلاگ پر پوسٹ کرتے ہیں، اپنی اپنی سائٹ کو ایک ترجیح دیتے ہیں کیونکہ یہ دوسرے لیڈر نسل کا سامان صرف اضافی ہے.

اگر آپ ان عوامل کو ذہن میں رکھنا چاہتے ہیں تو ہر روز ایک مضمون جمع کرنے کے قابل ہو. آرٹیکلز کا مقصد لوگوں کو آپ کی ویب سائٹ پر حاصل کرنا ہے، یہ مضمون آپ کے لفافی مواد ہونا چاہئے اور آپ کا مرکزی سائٹ ترجیحات ہونا چاہئے.

0 comments:

Post a Comment