Tuesday, March 19, 2019

کیا آپ کو اپنے رکنیت سائٹ میں اپنے تمام مضامین ڈالنا چاہئے؟


خاص طور پر انٹرنیٹ پر بہت بڑی منصوبوں کی طرف سے لے جانے کے لئے بہت آسان ہے. سب کے بعد، آپ بہت سے مارکیٹرز کو رکنیت کے سائٹس کے ساتھ یہ بڑا بنانے اور بہت سے مختلف طریقوں میں اسی مواد کو دوبارہ استعمال کرنے کے لئے دیکھتے ہیں. لہذا میں بہت سے لوگوں کو دیکھتا ہوں کہ اگر وہ مضامین لکھتے ہیں تو انہیں ایک رکنیت سائٹ میں ڈالیں. لیکن اس سے کہیں زیادہ بہتر متبادل موجود ہیں.

آپ کو یہ کرنا ضروری ہے کہ سب سے پہلے چیز چھوٹی سی سوچیں اور اصل میں مضامین لکھتے ہیں کہ اس کے لئے طویل مدتی منصوبوں پر غور کرنے سے پہلے. اس بات کا بھی خیال رکھنا ہے کہ بلاگ پر مفت کے لئے آپ کے سامان کو دور کرنے سے آپ کو زیادہ سرچ انجن ٹریفک مل جائے گا اور آپ بعد میں ان کی پیشکش کی بجائے ان کی پیشکش کرنے کی بجائے مفت رپورٹس اور ادائیگی کی رپورٹوں میں بہترین آرٹیکل کو ایک بہت بڑی اخلاقی رکنیت سائٹ میں شامل کرسکتے ہیں.

پہلے مضامین لکھیں. میں جانتا ہوں کہ آپ سوچ سکتے ہیں کہ سبھی مضامین سے بھری ہوئی آپ کی رکنیت سائٹ تک رسائی حاصل کرنے کے لئے خود پر ٹرپلپنگ ہونے جا رہے ہیں لیکن میں آپ سے پوچھنا چاہتا ہوں کہ آپ اپنے آپ کو کسی بھی مضمون کا ایک رکن ہیں اور مضامین خود کو اس وجہ سے کہ تم میں شامل ہو اگر جواب ہاں، اچھا ہے. شاید یہ ایک موقع ہے. لیکن میں چاہتا ہوں کہ آپ سب سے پہلے مضامین لکھیں اور آرٹیکل ڈائرکٹریز اور آپ کے بلاگ پر ڈال دیں تاکہ آپ اپنی ویب سائٹ پر ٹریفک حاصل کر سکیں تاکہ یہ دیکھیں کہ مضمون مضامین بھی اچھے ہیں.

میں مختلف رکنیت سے متعلق کچھ رکنیت سائٹس کو مختلف موضوعات پر بھرا ہوا تھا اور لوگوں کو اس بات کا یقین کرنے کے لئے مشکل تھا کہ مختلف موضوعوں میں اس طرح کا شبہ ہے. اگر یہ ایرر برقرار رہے تو ہمارے ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کریں. غلط استعمال رپورٹ نہیں کیا جا سکا. ایک یا زیادہ ایرر آ گئے ہیں. براہ مہربانی ایرر پیغام سے نشان زدہ فیلڈز کو ٹھیک کریں. اس کا مطلب یہ ہے کہ وہ کسی بھی دوسرے بلاگ کی طرح کھلے ہیں، کوئی بھی ان مضمونوں کو دیکھنے اور دیکھ سکتے ہیں کیونکہ اس کے بعد، وہ مختلف آرٹیکل سائٹس پر مفت کے لئے دستیاب ہیں. لیکن آپ کی ویب سائٹ پر، وہ سب ایک ساتھ مل کر گروپ ہیں.

مزید کیا ہے، جب آپ اپنے مضامین کو اپنے بلاگ پر قابو پانے کے لۓ کنٹرول کرتے ہیں، تو آپ ان بلاگز پر آپ کے اپنے اشتہارات اور اپنا ای میل سبسکرائب آپٹ فارم میں اور ایک نیوز لیٹر بنانے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں. اور یہ بھی بہتر ہے کہ اگر آپ کچھ بلاگ خطوط پر بہت زیادہ ردعمل ہوتے ہیں تو، آپ کے بلاگ پر کچھ مخصوص مضامین بھی شامل ہیں، آپ ان کو رپورٹس میں ڈال سکتے ہیں.

ان رپورٹس کے لئے، آپ کو اپنے نیوز لیٹر کے لئے سائن اپ کرنا پڑے گا یا شاید اس معلومات تک رسائی حاصل کرنے کیلئے ایک چھوٹا سا فیس ادا کرے. لیکن بلاگ پر مواد ڈالنے اور رپورٹوں میں مواد ڈالنے کے لۓ سینکڑوں مضامین کو ایک رکنیت سائٹ میں جھکانے سے کہیں زیادہ بہتر حل ہے. ذاتی طور پر، مجھے لگتا ہے کہ ایک رکنیت سائٹ کو آپ کے مفت مواد پر تجاویز چھوڑنے کے ایک مرحلہ وار ٹریننگ کورس ہونا چاہئے.

0 comments:

Post a Comment