Tuesday, March 19, 2019

ہر رکنیت کی سطح کے لئے ایک آورورسپڈرڈر بنائیں


اگر ہم نے کبھی بھی ایک ای میل آورورسپڈرڈر استعمال کیا ہے، تو آپ جانتے ہیں کہ آپ کو صرف ایک فہرست نہیں ہے. آپ کے پاس متعدد سوبلسٹ ہیں. خیال یہ ہے کہ اگر آپ کے پاس ایک سے زیادہ مصنوعات ہیں تو، اگر کوئی آپ کی پہلی مصنوعات خریدتا ہے، تو وہ آپ کی پہلی فہرست تک پہنچ جاتی ہے. اگر وہ آپ کی دوسری مصنوعات خریدیں تو، وہ آپ کی دوسری فہرست پر ختم ہوجائیں گے. اس طرح، اگر آپ اپنے Sublists میں سے ایک میں میل بھیجنا چاہتے ہیں اور آپ اپنی مصنوعات میں سے صرف ایک کو اپ ڈیٹ بھیجیں. لیکن اگر آپ اپنے تمام سوبلسٹوں کو نشر کرنے کے لئے چاہتے ہیں، تو آپ اس کے ساتھ ساتھ کر سکتے ہیں، جو آپ کو سب سے زیادہ کنٹرول فراہم کرتی ہے.

لیکن پھر، میں ارد گرد سنتا ہوں، "ٹھیک ہے، کیا میں اپنی رکنیت کی سائٹ کے مختلف سطحوں کے لئے بھی ایک sublist بنانا چاہئے؟" اور اس کا جواب عام طور پر ہے لیکن ہمیشہ نہیں. زیادہ تر وقت، آپ کو صرف ہر فرد کی مصنوعات کے لئے الگ الگ بنا دیتا ہے. لیکن اگر آپ کی مختلف سطحوں کے ساتھ ایک رکنیت سائٹ ہے جس میں کافی مختلف ہے، تو آپ اس کے لئے ساکھسٹ بناؤ گے.

مثال کے طور پر، یہ کہتے ہیں کہ آپ کو ایک رکنیت سائٹ تھی، آپ کے پاس ایک مکمل سطح تھی اور آپ نے اعلی درجے کی سطح کی تھی. اور جب وہ اعلی درجے کی سطح میں شامل ہوتے ہیں، تو وہ سائن اپ کرنے کے لئے ایک اضافی بونس حاصل کرتے ہیں لیکن اضافی سائن اپ بونس کے علاوہ، دونوں کی سطح بالکل وہی ہی ہیں. اس صورت حال کے لئے، مجھے ان دونوں کے لئے صرف ایک sublist ہونا پڑے گا کیونکہ جب کوئی بھی شامل ہوتا ہے، تو وہ صرف ایک عام پیغام حاصل کرسکتا ہے جہاں کہیں جانا جاتا ہے. جب آپ اپ ڈیٹس حاصل کرتے ہیں تو اس ابتدائی خریداری کے بعد اپ ڈیٹس بالکل اسی طرح جا رہے ہیں. اس منظر میں، میں مختلف رکنیت کی سطح کے لئے صرف ایک آٹوپورسپنڈر sublist ہوں گے.

اب، اگر سطح بہت زیادہ مختلف تھے. آتے ہیں کہ آپ کے پاس آپ کی رکنیت سائٹ کا ایک آڈیو ورژن تھا، لہذا آپ کو "آڈیو" کہا گیا تھا اور پھر آپ کے پاس رکنیت سائٹ کا ایک ویڈیو ورژن تھا - اب، ہمیں یہ ویڈیو کال کریں - اور وہ مختلف قیمتیں ہیں. ان میں سے ایک صرف آڈیو ہے، ان میں سے ایک صرف ویڈیو ہے. اس صورت میں، ویڈیو مختلف مواد ہوسکتی ہے یا آپ ایک مختلف زبان کا استعمال کرتے ہیں جیسے "اس ویڈیو کے ساتھ یہ آڈیو سن لیں." اس وجہ سے، کیونکہ ان تمام مواد کو مکمل طور پر مختلف ہونے کی وجہ سے انحصار کیا جارہا ہے، اس معاملے میں، اس معاملے میں، میں آڈیو اور ویڈیو کی سطحوں کے لئے ایک مختلف sublist پڑے گا.

اگر آپ کی مکمل مصنوعات ہیں، تو یہ الگ الگ sublist ہے. اگر مصنوعات اسی طرح کی ہوتی ہیں تاکہ آپ کے ای میل کی تازہ کاری ایک یا تو پر لاگو ہوسکتی ہے، تو پھر ایک sublist قائم کرنے پر مجبور نہ کریں. آپ کے آورورسپڈرڈر میں بہت سی سوسٹسٹ ہونے کی طرح ایسی بات ہے، خاص طور پر اگر آپ ہر ایک میں شاید ہی کسی کے پاس سبسکرائب کریں. آپ اپنے آوریکورپڈرڈر ڈھانچے کو ممکنہ طور پر منظم کرنے کے لئے آسان کرنا چاہتے ہیں: صرف انفرادی طور پر کم از کم سوبلسٹ بناتے ہیں جو آپ کو اپنی ذاتی مصنوعات کو منظم کرنے کی ضرورت ہے.

ذہن میں رکھو کہ یہ بھی آپ پر میلنگ کر رہے ہیں اس پر منحصر ہے. کیا آپ ایک بار پھر ایک ہفتے کے یاد دہانی سے میل بھیجتے ہیں یا کیا آپ روزمرہ اپ ڈیٹ دیتے ہیں؟ اگر آپ کے پاس ایک بار ایک ہفتے کی ایک یاد دہانی آسان ہے، تو آپ شاید اپنے آپ سے زیادہ سے زیادہ sublists کو یکجا کرنے کے قابل ہو سکتے ہیں؛ جہاں روزانہ اپ ڈیٹ کے ساتھ، شاید آپ کو ہفتہ وار یاد دہانیوں کے مقابلے میں زیادہ سوبلسٹ ہونا پڑے گا. ایک اور وقت، مختلف مصنوعات کے لئے مختلف قسم کے sublist. اگر مصنوعات اسی طرح کے ہیں تو، اسی sublists ہے.

0 comments:

Post a Comment