Tuesday, March 19, 2019

آپ کی رکنیت کی سائٹ کے لئے ادائیگی کیسے کریں


اگر آپ کے پاس ادائیگی کی رکنیت کی سائٹ نہیں ہے تو، شاید آپ کو اس تصویر پر ابھی تک بڑی تصویر معلوم نہیں ہوسکتی ہے کہ آپ کس طرح پیسے لے جا رہے ہیں، کس طرح لوگ مواد تک رسائی حاصل کرنے جا رہے ہیں، اور آپ کس طرح بھی جا رہے ہیں مہینے کے بعد ادائیگی مہینے، اور میں آپ کو رکنیت کے سائٹس پر ادائیگی لینے کے اجزاء اور صحیح عمل کے بارے میں وضاحت کرنا چاہتا ہوں کہ کسی شخص کو آپ کے پاس خریدنے کے لۓ جاتا ہے.

یہاں کیا ہوتا ہے. کسی کو آپ کے ویب پیج پر جاتا ہے، اسے فروخت خط کہا جاتا ہے. یہ وہ جگہ ہے جہاں آپ لوگوں کو قائل کرتے ہیں کہ آپ کی رکنیت سائٹ بہت اچھی ہے اور کیوں کہ انہیں آپ کا موقع دینا چاہئے. وہ ایک بٹن پر کلک کریں. صرف یہ کہہ دو کہ آپ پے پال کی ادائیگی کر رہے ہیں. وہ پے پال کے بٹن پر کلک کرتے ہیں، وہ پے پال میں بھیجے گئے ہیں، وہ جاتے ہیں اور یا پھر ان کے پے پال اکاؤنٹ میں لاگ ان ہوتے ہیں یا دستی طور پر اپنے کریڈٹ کارڈ کی تفصیلات درج کرتے ہیں. پھر وہ ختم بٹن پر کلک کریں اور وہ آپ کی سائٹ پر واپس بھیجے جائیں گے.

اس موقع پر، انہوں نے اس تیسری پارٹی فراہم کنندہ کو ادا کیا ہے - اس صورت میں، پے پال - اور اب، وہ آپ کی سائٹ کے لئے رجسٹریشن کے صفحے پر ہیں. اب، وہ اپنے صارف کا نام، سب سے پہلے اور آخری نام، ای میل پتہ، اور پاس ورڈ بھر سکتے ہیں. اب، ان کے ای میل ایڈریس اور پہلے اور آخری نام پہلے ہی ان کے لئے بھرا ہوا ہے. یہ ان کے پاس ہے کہ وہ کون سا صارف نام چاہتے ہیں جن کو وہ چاہتے ہیں، جو عام طور پر صرف پہلا اور آخری نام ہے، اور کیا پاسورڈ کرنا ہے، جسے وہ صرف دو مرتبہ ڈالیں گے. وہ اپنے صارف کا نام اور پاسورڈ بھرنے کے بعد، وہ "اگلے" کے بٹن پر کلک کریں اور رکنیت سائٹ پر لاگ ان کریں گے، اور اب، ان کے پاس فوری اکاؤنٹس ہیں. وہ ایک ای میل، ایک توثیقی ای میل بھی حاصل کرتے ہیں، جہاں وہ اٹھا سکتے ہیں اور بعد میں ان کا صارف نام اور پاسورڈ حاصل کرسکتے ہیں، اور وہ کسی بھی وقت لاگ ان کرسکتے ہیں.

اس کی کلیدی یہ ہے کہ وہ ادائیگی کے پروسیسر کو کیا کہتے ہیں اس کے ذریعہ. وہ آپ کی ویب سائٹ پر تھے، وہ فروخت کے خط پر تھے، انہوں نے کلک کیا اور آپ کی ویب سائٹ کو چھوڑ دیا، پے پال میں چلا گیا، کارڈ پر عملدرآمد، پھر آپ کی ویب سائٹ پر واپس بھیج دیا گیا، جس پر پے پال نے کہا، "یہ ٹھیک ہے. ادا کیا، "اور رکنیت کا سافٹ ویئر ہینڈل کرتا ہے. اس کا دوسرا حصہ انضمام کہا جاتا ہے. آپ کی رکنیت کے سافٹ ویئر قائم کرنے کے بعد، وہ عام طور پر آپ کو ہدایات، مرحلہ وار ہدایات فراہم کرے گا، پے پال میں ادائیگی کے بٹن کو کس طرح بنانا ہے.

آپ اپنے پے پال اکاؤنٹ میں لاگ ان کرتے ہیں، ایک بٹن بنائیں جسے لوگ کلک کر سکتے ہیں اور براہ راست اپنے ویب پیج پر کاپی اور پیسٹ کرسکتے ہیں. آپ کے بارے میں تین آسان قدم، اور اگر آپ کچھ مخصوص کوڈوں اور نمبروں میں شامل کرتے ہیں، اور جب آپ کسی کو پیسہ ادا کرتے ہیں تو، معلومات کو رکنیت سافٹ ویئر پر واپس گزرتی ہے جو کہتا ہے، "ٹھیک ہے." انہوں نے اس خاص مصنوعات کو رکنیت سائٹ سے خریدا. انہوں نے اس مخصوص سطح کو رکنیت سائٹ میں شامل کیا. " اس انضمام کی رکنیت سافٹ ویئر کی ادائیگی پر عملدرآمد کی اجازت دیتا ہے اور کہے، "ٹھیک ہے." انہوں نے پی پیپال کے ذریعہ اس کو ادا کیا، اب ان کے پاس کیا رسائی ہے؟ "

رکنیت ادائیگی کی سائٹ انضمام کا حتمی حصہ آئی پی این یا فوری ادائیگی کی اطلاع کہا جاتا ہے. اس سب کا مطلب یہ ہے کہ اگر کوئی اپنی ماہانہ رکنیت کو منسوخ کر سکتا ہے یا وہ ان کی ایک بار ادائیگی کی واپسی کرتا ہے، تو وہ اس کی ادائیگی کے لئے صارف کی رسائی کو کاٹ دے گا. بنیادی طور پر جب آپ اپنے ادائیگی کے بٹن کو مقرر کرتے ہیں، تو ہدایتوں کا استعمال کرتے ہوئے آپ کی رکنیت سائٹ سافٹ ویئر دی جاتی ہے، یہ مطلع کرے گا کہ رکنیت کا سافٹ ویئر اگر کسی کو پے پال کو منسوخ نہ کرے تو اس کے بارے میں نوٹیفکیشن کریں گے. اس طرح، کسی بھی شخص کو آپ کی سائٹ کو بھی منسوخ کردیتا ہے، یہاں تک کہ ان کے پے پال اکاؤنٹ میں بھی لاگ ان ہو گا، پے پال آپ کی سکرپٹ کو مارے گا، براہ راست آپ کے رکنیت سافٹ ویئر سے رابطہ کریں گے، اور یہ کہیں گے کہ "اس آدمی نے یہاں اس کی رسائی منسوخ کردی."

وہ آپ کی رکنیت کی سائٹ کے لئے ادائیگی لینے میں تین قدم ہیں. سب سے پہلے، پے پال کی طرح تیسری پارٹی ادائیگی پروسیسر شامل ہے. دوسرا، ادائیگی کے عمل میں رکنیت کے سافٹ ویئر، جیسے بیکل لسٹ ممبر شامل ہے. اور تیسرے، اور آپ کے بٹن کو بنانے کے بعد اس میں تعمیر کیا جانا چاہئے، اس کے پاس آئی پی این یا فوری ادائیگی کے نوٹیفکیشن کو آپ کے پے پال اکاؤنٹ میں فعال کیا جاتا ہے، تاکہ اگر کوئی پے پال میں منسوخ ہوجائے تو یہ آپ کی رکنیت میں ان کی رکنیت کی سطح تک رسائی کو منسوخ کرے گا. سافٹ ویئر

0 comments:

Post a Comment