Tuesday, March 19, 2019

ہر ایک سنگل آرٹیکل سے زیادہ حاصل کریں جو آپ شائع کرتے ہیں


جب آپ ایک مضمون لکھتے ہیں، تو آپ کو آپ کے وقت اور آپ کی توانائی کے کچھ منٹ کچھ تجاویز یا ایک بہت عام مسئلہ کے حل کے لۓ ڈال رہے ہیں. آپ چاہتے ہیں کہ لوگ ان مضامین کو ڈھونڈیں کیونکہ اس کے بعد، آپ نے کچھ بیان کرنے اور انہیں لکھنے کا کام کیا.

لہذا اگرچہ آرٹیکل سائٹس پر پوسٹ کرنے کا ایک اچھا خیال ہے، تو آپ کو اس بلاگ کو بھی آپ کے بلاگ اور آپ کے ای میل کے آٹو ٹرنڈرڈرڈر ترتیب سمیت کئی ذرائع کو بھی پوسٹ کرنا ہوگا. اس کے علاوہ، آپ کو اس آرٹیکل کو بھی اس منفرد بنانے کے لئے بھی کرنا چاہئے تاکہ آپ اس سے بھی زیادہ ویب سائٹس پر لاگو کرسکتے ہیں اور اس آرٹیکل کو دوبارہ استعمال کرسکتے ہیں لہذا آپ اسے مختلف فارمیٹس میں استعمال کرسکتے ہیں.

وہی مواد حاصل کرنے میں بہت آسان ہے جس نے آپ نے صرف ایک آرٹیکل سائٹ پر پوسٹ کیا ہے اور اپنے بلاگ پر پوسٹ کیا ہے. بس نئے بلاگ پوسٹ کے عنوان کے طور پر عنوان ڈالیں اور جسم میں آرٹیکل کے مواد کو شامل کریں. آپ کو ہر آرٹیکل سائٹ کے لئے سروس کی شرائط کی جانچ پڑتال کرنا پڑے گا لیکن ان میں سے اکثر آپ آرٹیکل ڈائرکٹری میں جمع کرنے سے پہلے آپ اپنی اپنی سائٹ پر آرٹیکل ڈالنے کی اجازت دیتے ہیں.

اگرچہ ڈپلیکیٹ مواد بنیادی طور پر ایک عہدیدار ہے، گوگل اس ویب سائٹ کی درجہ بندی کرے گی جس نے تلاش کے انجن میں سب سے پہلے زیادہ مضمون مضمون کی میزبانی کی ہے. اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کو اپنے بلاگ میں سب سے پہلے پوسٹ کرنا چاہئے اور پھر مختلف آرٹیکل سائٹس پر پوسٹ کریں.

ان مضامین میں سے کچھ بھی آپ کے آورورسپڈرڈر کی پیروی اپ ترتیب میں شامل کریں. جب کوئی آپ کی میلنگ کی فہرست میں شامل ہوتا ہے، تو آپ ان کو خود کار طریقے سے پیغامات یا ٹائم شدہ پیروی کرسکتے ہیں جو انہیں وقت کے ساتھ معلومات کے تھوڑا سا بٹس بھیجیں گے.

چاہے آپ پورے آرکائٹ کو کچھ ای میلز میں پیسٹ کرنا چاہتے ہیں اور دیگر ای میلز کو صرف ان بلاگز کے خطوط سے منسلک کرنا ہے، یہ آپ پر ہے. لیکن میں زیادہ سے زیادہ لوگ رابطے میں آتے ہیں اس کے ساتھ حقیقی پیغامات کے ساتھ ان کے آورورسپڈرڈر ترتیب کو بھرنے میں مشکل وقت ملتا ہے اور ابھی تک ان کے پاس کچھ مضامین موجود ہیں لہذا ڈوب دوپہر کیوں نہیں؟

آخر میں، ڈبل ڈپنگ کی بات، اگر کچھ آرٹیکل ڈائرکٹری اسے پسند نہ کریں تو، اگر آپ کا مواد خصوصی نہیں ہے یا آپ خصوصی بلاگ سائٹس پر نیا مہمان بلاگ خطوط کی کوشش کریں تو اپنے آرٹیکل کو دوبارہ لکھیں. ایک ہی چیز سے کہو لیکن اس کا اظہار کرتے ہیں کہ ایسا کریں اور فارمیٹ نہ کریں، اکثر پوچھے جانے والے سوالات کی شکل یا تجاویز کی فہرست.

اور آخر میں، اپنے آرٹیکل آڈیو فارم میں یا کسی پاورپوائنٹ پریزنٹیشن بھی بناؤ، اس کو Camtasia کی طرح سکرین پر قبضہ سافٹ ویئر کا استعمال کرتے ہوئے ریکارڈ کریں اور اب آپ مختلف پوڈ کاسٹنگ سائٹس کو آڈیو پوسٹ کرسکتے ہیں. آپ ویڈیو کو YouTube اور ویڈرر جیسے سائٹوں میں پوسٹ کر سکتے ہیں اور یہاں تک کہ سوشل میڈیا سائٹس کو بھی مار سکتے ہیں.

مجھے یقین ہے کہ آپ اب یہ بتا سکتے ہیں کہ ایک مضمون سے زیادہ فائدہ حاصل کرنے کے بہت سے طریقے موجود ہیں. آپ کے بلاگ پر پوسٹ کریں، اپنے آورسورپڈرڈر پر پوسٹ کریں، دوبارہ مواد کو دوبارہ لکھیں اور دوبارہ ترتیب دیں.

0 comments:

Post a Comment