Tuesday, March 19, 2019

ان کے ساتھ مزید دلچسپی بنانے کے لئے آپ کے ای میل آورورسپڈرر کے پیغامات سے رابطہ کریں


اگر آپ ابھی تک نہیں جانتے ہیں تو، ایک آورورسپڈر ایک ایسا نظام ہے جہاں لوگ ان کا نام اور ای میل ایڈریس پائیں گے اور آپ خود بخود ان کے پاس پیغامات خود بخود واپس لے جائیں گے. یہ پیغامات دن اور یہاں تک کہ ہفتوں تک الگ ہوسکتی ہیں، اور آپ کو کچھ بھی کرنے کی ضرورت نہیں ہے.

سب سے اچھا حصہ یہ ہے جب، جب کوئی شامل ہوتا ہے، تو وہ اس ای میل ترتیب کے آغاز میں رکھے جاتے ہیں. آپ ایک بار پیغامات لکھتے ہیں، اور وہ اس فہرست پر ہر نئے شخص کے لئے ٹائمر پر چلتے ہیں. لیکن اگر آپ ان سے رابطہ کریں گے تو آپ کو سب سے زیادہ مزہ ملے گا. آپ ایسا کر سکتے ہیں کہ مختلف طریقوں کو برباد کر دیں.

آپ کے آورورسپڈرڈر ترتیب میں گزشتہ اور اگلے ای میلز کا حوالہ دینے کا پہلا طریقہ یہی ہے. آپ اس ترتیب میں فوری نصاب کے ایک ای کورس یا ایک گروپ ڈال سکتے ہیں. آتے ہیں کہ اس ترتیب کے بارے میں تفصیلی وضاحت ہے کہ ایمیزون پر کتنی کتاب شائع ہوئی ہے، اور آپ ان کو چند آسان مراحل کے ذریعے چلتے ہیں. شاید پہلے دن آپ نے لوگوں کو کامل عنوان کے ساتھ کیسے آگاہ کیا ہے. دوسرا دن، آپ کو پہلے ای میل کا حوالہ دیتے ہوئے شروع ہو جائے گا. آپ اب کہہ سکتے ہیں، کہ آپ کل کے مشق سے گزر چکے ہیں اور ایک عنوان کے بارے میں سوچتے ہیں، یہ فیصلہ کرنے کا وقت ہے کہ آپ اپنے کتابوں کا کونسا رنگ ڈھونڈنا چاہتے ہیں. . اس کے بعد آپ ان اقدامات کی وضاحت کریں گے اور پھر وعدہ کریں گے کہ اگلے دن آنے والی کیا بات ہے. اگلے دن آپ کے پرنٹ کتاب کے سائز پر فیصلہ کیا جا سکتا ہے. اس طرح، ان کے پاس کل کو دیکھنے کے لئے کچھ ہے.

خود کار طریقے سے پیغامات کے ساتھ مل کر لنک کرنے کا دوسرا راستہ انہیں حصوں میں کاٹنا ہے. اگر آپ فیس بک پر کیسے شروع کرنے کے بارے میں پانچ حصہ سیریز فراہم کرنے کا وعدہ کرتے ہیں، تو لوگ سرنگ کے آخر میں آسانی سے روشنی دیکھ سکتے ہیں. مثال کے طور پر، اگر آپ پانچ میں حصہ لے رہے ہیں، تو وہ جانتے ہیں کہ فیس بک پر دستیاب تمام خصوصیات کا استعمال کرنے کے ذریعے وہ آدھے راستہ ہیں.

آپ کو استعمال اصطلاحات سے لطف اندوز ہوسکتا ہے. آپ "حصوں میں سے تین حصہ" جیسے حصوں کا استعمال کرسکتے ہیں، آپ کو "ایڈیشن چھ" یا شاید بھی ایک گنتی کا سامنا کرنا پڑا، جیسے ٹپ نمبر 7 پر شروع ہو جائیں، پھر اگلے پیغام میں ٹائپ نمبر چھ پر جائیں. ٹپ نمبر پانچ، اور اسی طرح.

لیکن یہ بہتر ہے کہ اگر آپ کے پیغامات کسی طریقے سے کام کرسکیں تو، مطلب یہ ہے کہ وہ نسبندی ہوسکتے ہیں، جس کا مطلب یہ ہوتا ہے کہ پیغامات خود پر کھڑے ہوتے ہیں، لیکن تھوڑا سا سیریلائزڈ بھی ہوتا ہے، اس کا مطلب ہے کہ آپ کے قدم قدم کی ترتیب ہے. لیکن ذہن میں رکھو کہ آپ کے ای میل کے صارفین آپ کے کچھ پیغامات کو یاد کر سکتے ہیں. آج کے پیغام کو سمجھنے کے لئے کل کے ای میل پیغام کو پڑھنے والے افراد پر متفق نہ ہوں.

اور اس طرح آپ ایک کہانیاں بنانے کے لئے خود کار طریقے سے پیغامات کے ساتھ مل کر پیغام بھیجیں. کل میں کل کلائنٹ، حصوں، ایسوسی ایشنز، یا الٹی گنتی ہے، اور یہ دونوں طریقوں سے کام کرنے کی کوشش کریں.

0 comments:

Post a Comment